söndag 29 maj 2011

Himlastigen 52 då...



... sommaren 2007. Sven-Erik vattnar vår fina lilla trädgård. Lite rund om magen, men njöt av stunden här och nu. Det gjorde jag också... vi var ju fortfarande ett här... så där som vi alltid varit, och alltid skulle vara. Åteminstone så kunde jag låtsas det emellanåt...




Noga med att hålla ordning i rabatten! En liten rabatt som han hade byggt, och var så stolt över.



Pontus P och Sven-Erik njuter av solen. I bakgrunden ser man både den nya trävägg och den lilla grinden som han byggde. Det tog sin lilla tid, och det blev kanske inte med Sven-Erik-mått riktigt bra på sina ställen... men vad gjorde väl det... han var så stolt, lill-gubben min. (Det blir svårt att titta på bilderna nu och minnas, känner jag.)




Vår fina utemöbel som han var så tjurig med att vi skulle köpa!
Vi lämnade kvar den när vi 2008 flyttade... ifrån varandra skulle man kunna skriva.



Den vackraste bilden... vår sista sommar tillsammans.
På Himlastigen 52...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men snälla du, jag vet inte vad jag ska skriva! Du borde inte utsättas för att gå förbi där!
Sänder en varm tanke om att det blir bättre för dig!
Marie i Göteborg