onsdag 25 maj 2011

Varje morgon nu...

... som jag vaknar, och inte pappa eller någon från sjukhuset har ringt, är en morgon fylld med tacksamhet. Varje morgon.
Snart ska jag träffa min vän M (kontaktpersonen), och sedan åker jag upp till mamma. I eftermiddag ska hon få åka hem, med stöd från AHS.

Igår ringde de från Sjöjungfrun. Jag hade helt glömt bort att jag skulle följa med Sven-Erik till tandläkaren i måndags. Men de hade fixat det ändå. Nu är det en ny tid i morgon, hos tandhygienisten... och jag vet inte om jag orkar det just nu. Å det ständigt dåliga samvetet blir bara större...

Men solen lyser iallafall... och jag är glad för det.

2 kommentarer:

Renée sa...

Tror ändå att de förstår att du inte orkar om du förklarar för dom hur allting är. Bättre att säga rent ut! Hoppas du får en bra dag i solen idag. Här är det kallt, blåsigt och så regnar det... KRAM

Anonym sa...

Hur är det med Pontus p ?

Länge sen du skrev något om honom