onsdag 22 augusti 2007

Hur ska jag nånsin...




.... kunna tacka för det som kom till mig idag? Finns det överhuvudtaget sådana ord, som kan ge rättvisa åt den förvåning, glädje.... och lycka som jag kände i det ögonblicket? Känslor som jag kommer att bära så länge jag lever...

Man säger att ett brev betyder så mycket... men för de allra flesta har det blivit en sliten klyscha, att visa sin omtanke och värme kan man göra på andra sätt! Då skulle ni ha sett den ynkliga varelsen som satt på vårat hallgolv imorse och grät.... för att någon hade skickat något som betydde så mycket för henne: sin omtanke och värme...!

Först kom....



4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får en ynka del av det du egentligen förtjänar. Nu menar jag inte att förminska det du fick utan jag vill att du ska förstå att du är värd så mycket. Kramar...

Anonym sa...

Men så härligt!! Du är verkligen värd all omtanke du kan få. Kramar!

Christina sa...

Du om någon är värd vackra tankar.
Kram vännen

Elisabeth sa...

gisan: Åh, min goda och omtänksamma vän... du ska veta att jag har aldrig varit särskilt bortskämd med överraskningar och goda handlingar... så just nu, när mitt liv har blivit ganska ensamt.. så betydde din gåva så oändligt mycket.. så mycket mer än jag har ord för!! Tack igen.. Kram..

isabelle: Men visst blir man så himlaglad av osjälviska människor? Man kanske inte har mött så många tidigare..!? Om alla vore så - hur vacker skulle då inte vår värld ha varit? Hoppas allt är bra? Kram..

christina: DU, min vän.. med de snyggaste röda skorna häromkring.. du är värd alla vackra tankar som finns..! Du och alla andra som bär mig nu... Kram..