fredag 10 augusti 2007

Kan man begära mer...



6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så härligt det ser ut! Precis vad du förtjänar =) Kramar...

Anonym sa...

Härlig är stunden:-)
Vi borde alla ta bättre vara på stunden..
Visst behövs det små glitterkorn i vardage.. så sant såååååååååå.
Mitt blogginslag från igår.. javisst borde det läsas av alla:-)
Tack för dina ord i Kafferasten..
Nu så bloggar jag nytt:-)
Kram på dej

Anonym sa...

Fina bilder och härliga stunder att ta vara på!

Stor varm kram!

Christina sa...

Härliga stunder och det är bara att njuta av dem:)
Kram min vän

Anonym sa...

Härligt att ni har fått njuta av denna stunden! Jag gläds mer er! Kramar från Tussegumman

Elisabeth sa...

gisan: Tack.. jag kan tänka mig många som skulle förtjäna en sådan stund.. du tillexempel! Kram..

pialotta: Ja, att ta vara på stunder är viktigt.. det brukar du göra rätt bra.. tycks jag ha sett! Kram..

chaos: Tack.. ja en stund att föreviga i minnets fotopärm..! Hoppas du har det bra..? Kram..

christina: Ja.. det var en alldeles underbar stund.. tänk om alla stunder kunde vara så..? Kram..

tussegumman: Ja, dessa stunder är gåvor... man kan bara tacka för dem.. Kram..