onsdag 22 augusti 2007

Med ödmjukhet...



... från den som satt på hallgolvet imorse!


TACK!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det var glädjetårar i alla fall! Kramar i massor...

bollebygdsbo sa...

Titta in hos mig så ser du ett hjärta också.

Anonym sa...

Gud vilka gulliga människor det finns:) Låter ju jättetrevligt, eller något;)Ha en riktigt skön kväll nu. Kram annika

Anonym sa...

Jag hoppas du har haft en någorlunda bra dag idag! Styrkekramar till dig och hela din familj och lite himmelsk kraft! Ha det gott min vän och hoppas du får sova gott i natt och vakna utsövd imorgon!/Kram Tussegumman

Anonym sa...

Så gulligt av alla att skicka vykort..
Förstår att du är lycklig:-)
Ett brev betyder så mycket och får man det på det där gamla, hederliga viset i brevlådan med frimärke på så är det extra kul i denna tiden då allt ska datoriseras.
Suss gott Förstår du har fullt upp nu.. blir glad när du tittar inom och tar ett snack:-)
Kram

Anonym sa...

Så gulligt!!! Och rart!!!

Visst är det något särskilt att finna lite i snigelpostlådan som man normalt inte får, överaskning liksom....

Kramar på dig!!!

Elisabeth sa...

gisan: Ja, det var det verkligen! Tur att det bara var SE hemma.. undrar annars vad folk skulle ha tyckt om en människa som satt och grät för att posten kom..!!! Tack igen.. Kram..

bollebygdsbo: Jag har varit in och tittat på det underbart vackra hjärtat! Ditt hjärta är av guld..! Tack igen.. Kram..

annika: Ja, visst gör det! Det här tror jag vi måste hänga på... man blir "så glad i själen" när något sådant här dimper ner i brevlådan! Var rädd om dig.. Kram..

tussegumman: Tack snälla du.. vi har haft en bra, vanlig dag - men det tar lite energi somliga dagar..! Dina ord berör mig varmt.. och bär framåt! Kram..

pialotta: Ja, så är det verkligen! Något att tänka på.. och finns det en värdefullare skatt än en rad från en kär vän..! Vi har varit in och kollat dina musikvideos... jag och SE! Han tycker det är väldigt roligt att se.. speciellt Elvis var ju en höjdare!! Kram..