måndag 5 januari 2009

Min lilla familj. Carolina, jag, och Pontus P.
Jag ska bygga den nu.

7 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Vi är alla med dig, stöttar er på vägen o håller emot när du ändå kommer att falla... ibland. Men för varje steg uppför så växer du, blir starkare o förmår mer.

Vi finns här, hela vägen, vännen min.

Varma kramar till dig

Tussegumman sa...

Elisabeth min vän, önskar dig och Carolina allt gott. Ni kommer att klara det här. Det sker inte över en dasg men jag är säker på att ni klarar att bygga steg för steg. Många kramar frpn Tussegumman

Eleonora sa...

Bra Elisabeth! Bygg du en helhet av din lilla familj, den ni redan är egentligen. Klart att du lyckas! Kramar

Anonym sa...

Och vi andra, som finns runtomkring er, håller tummarna och ber en bön om att bygget ska bli så stabilt som möjligt. Men att bygga upp tar tid och tar kraft. Men det bär framåt, och uppåt! Lycka till! Och jättekram så klart!

fideli sa...

och du har redan de bästa byggstenar som finns...dig själv, din dotter och så bushunden. Kram/fideli

Anonym sa...

Jag hjälper till och lägger kärlek i fogarna på bygget så skall bli så stabilt som det bara kan. Det kommer bli fint och starkt. Sedan låter jag änglarna strö sitt änglastoft över hela bygget så det blir fridsamt och trevligt.Kramar Nalle

Anonym sa...

Ni kommer att lyckats med ert byggande! Låt det bara ta den tid som behövs! Stor och varm kram till er båda!