lördag 11 april 2009

Med likör o påskägg...



7 kommentarer:

Bittan sa...

Det såg ut som svempa blev glad för Erat påskfirande. Hoppas Ni också får en bra påsk. Jag o cicci åt en påskbuffe ihop igår får se om hon är hemma ikväll. Jag skall inte jobba förrän Annandagen. Kramar från Götet

lisa sa...

Kram till er alla i dag på påskafton.
Du är så stark som orkar!
Lisa.
Ps har varit i kolonin hela dagen och klippt,klippt....

lisa sa...

Kram på er alla tre.
Lisa

Ingrid sa...

Så fina foton av Carolina och SE, de ser så glada ut båda två. Jag hoppas att er påskafton blev fin och att fortsättningen av helgen blir lugn och skön. Kram Ingrid

Kajsa sa...

Men tänk vilken mormor du har!!! Min brukar åxå komma till mej i bland. Det ser så fint och vanligt ut där din prinsessa sitter med sin pappa vid fikabordet...om man inte vet...
Hoppas så in i mitt hela hjärta att ni får en fin påsk! Lyckliga sorgens längtan...så svårt! En stor och varm kram får du i lallafall från mej!

Anonym sa...

Det ser ut som om SE njuter av fikat ni hade med er, du och Carolina!
Det ser så mysigt ut!
Kramar

Gisan sa...

Åh dina vackraste! :-) Kramar...