söndag 27 december 2009

Vit väg...


... att plumsa i!

3 kommentarer:

Christer sa...

Nej, så mycket snö! Det måste väl vara många år sedan ni hade en sådan vinter i Umeå? Verkligen julstämmningsbefrämjande... God fortsättning!

Elzie sa...

Många tacksamma tankar far genom mitt huvud när jag läser. För även om vi var ensamma på julafton så hade vi ju varann. Hur som helst så önskar jag dig och Carolina en god fortsättning och en önskan att det din morfar sa ska slå in.
Kram Elzie

Elisabeth sa...

cHRISTER: Ja, jag kan inte minnas när vi hade så här mycket snö senast, och allt kommer med rena ketchupeffekten nu! Idag snöar det också här...! Skickar i tanken ner lite julstämningsbefrämjande snö till er... God fortsättning till er också i värmen! Kram..

eSSEMIA: Tack snälla! Å att känna tacksamhet för det vi har är väl något av det vackraste att få äga... och jag är till livet så tacksam för att jag har mina barn... min SE... och mitt liv. Hur det än är.. En god god fortsättning önskar jag dig också, min vän. Kram..