söndag 1 juli 2007

Framme...


...o pinkpaus P.P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar på min bogg:

Elisabeth

Ja det är så sorgligt!

Det var bara vara så ärlig men kunde
Inte bädda in det för mycket i omskrivningar..

Han sa "Åhh, är Tobbe död??" så grät han en stund
Men det är så skönt att se att barn kan sörja sunt
Dom tänker en stund, sen leker dom
Den tänker dom igen och sörjer en stund..

Jag försökte fånga upp han i tänkarstunderna
så att han kunde fråga och att visa att man fanns där då..

Sen pratade dom på Fritte om det mycket..
Det är så viktigt att prata och prata.

Ja livet är inte så lätt för en liten 7 åring..


Ja nu har jag flyttat, har haft datorn nerpackad i flera dagar
Nu i kväll så monterade jag upp den
så nu sitter jag här *ler*

Du anar inte vännen, hur underbart det är att ha kommit ner på bottenvåningen med min rygg och alla barnen!!
En avsevärd livskvalité förbättring!!

Nu bor jag mitt inne i stan.. så himla toppen ju!!

Vi har det bara bra, hoppas du har det också??!


Kramas!

Anonym sa...

Nämen så skönt och roligt för er att komma upp dit som har så många minnen, Elisabeth.
Hoppas nu allt går på bästa sätt för er alla..
Kram o lycka till vännen.. tänker på dig/er

Anonym sa...

vilken fin bild Elisabeth. och vilken gullig vovve

Många verkar bo eller vistas nära skogen, härligt

Hoppas att allt är och käns bra med dig

kramis sofia

Anonym sa...

Vad fridfullt det ser ut där!
"Gluttselma"?? Har jag aldrig hört talas om :D
Hoppas nu ni får det riktigt mysigt!
Kram på dig/er!