torsdag 20 maj 2010

Idag blir det Kungstädgården...

... om nu Carolina blir färdig nån gång!

Här står jag i hotellobbyn, och har varit klar sedan... ja, tidigt,medan Carolina har tusen smink- och hårmåsten kvar att göra.
Märkligt det där, tänker jag. Blir man snabbare med åren, eller är det så, att ju äldre man blir så inser man att förbättringsåtgärderna bara går att nå till en viss gräns?

Nåja, det får vara som det vill med den saken... den här Elisabeth är nöjd med dagens outfit... visserligen osminkad och ofrissad... men som jag brukar säga: "Det blir ingen bättre Elisabeth än så här..!"

Så mot Kungsträdgården... Alzheimerfonden... solsken... och togatåg ikväll!

Om nu Carolina är färdig vill säga...!!

3 kommentarer:

Renée sa...

Visst är det märkligt! Jag har oxå blivit snabbare med åren. Fast jag tror att jag aldrig var så där fixerad vid spegeln som en del av ens vänner var.
Hoppas ni får en riktigt trevlig dag!!!

Laila sa...

Åh vad jag hoppas ni får riktigt riktigt kul! :-)
Glöm all sorgsenhet och bara njut ♥

Pia sa...

Låter underbart Elisabeth ! Kram