måndag 17 maj 2010

Villkorslös kärlek...

... är den största gåva som någon kan ge bort, eller ta emot. Jag läste det på morgonen... i en liten fin dagskalender som Carolina fick när hon fyllde år.
Å visst är det väl det livet handlar om, tänker jag... att ge och få kärlek. Allt under det är bara vägar dit...

Nu är det stressigt på Gustav Garvares gata... stressigt, spännande, och roligt! Vi åker ju iväg till Stockholm imorgon kväll... så nu ligger det uppslagna resväskor, nytvättade kläder, och tusen vi-får-inte-glömma-det-här-och-det-där-tänk överallt!
Ja, det är som om vi skulle åka till... Maldiverna, eller nåt.
(Jag är dessutom lite seg i luvan, och har lite svårt med tänket... så jag känner att jag måste ta det lugnt!!)

"Mamma, nu åker vi snart!!"

9 kommentarer:

~ Hennes Rum ~ sa...

Önskar Dig och Carolina härliga dagar, om än det är lite stressigt innan ni kommer iväg ~~~

KRAM från Eva

Anonym sa...

Hoppas ni får supertrevligt och jättevackert värder!

Laila sa...

Jag finns här och läser varje gång du skriver.

Jag är så glad för er skull att ni kommer ner. ♥
Hoppas ni får massor med roliga saker att göra! Du vet var jag finns om du har tid...

Lena sa...

Villkorslös kärlek - det är ett av de vackraste uttryck jag vet.
Hoppas ni får en underbar resa!!!

Solskens-Kramar
~ Lena ~

Ruta Ett sa...

Jag hoppas att ni får några toppendagar med mycket skratt och en massa härliga upplevelser!!

Eleonora sa...

Å tänk att du är här snart!!! Kul och hoppas ni kan sova litet på bussen så ni inte kommer fram alldeles urlakade. VÄLKOMNA!!

Pia sa...

Vilka vackra ord i Carolinas almanacka! Önskar er toppen dagar i Stockholm <3 Kram

trollmor sa...

Jag önskar er en härlig och mysig resa. Hoppas det varma vädret håller i sig.Det ska vara lite nojigt innan man kommer iväg det hör till. Ja,jag har nyss ,ikväll kommit hem från underbara dagar i Göteborg. Sitter här i natten och kan inte sova ,är nog för utvilad haha ha...Passa på och njut av dagarna i Stockholm och rå om varandra och tänk bara på er själva.
En jättekram ewa

Elisabeth sa...

tILL ALLA: Tack snälla ni för alla vänliga ord! Å trist ska vi lämna hemma...
... och jag hoppas att ni också får ha det så bra som det bara är möjligt!
Tack snälla... Kram..